Julian Cope gillade tydligen 96or…!
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2008-05-29 05:59 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Nu och då dyker SAABar upp på de mest oväntade ställen :thumbup: . En god vän till mig surfade efter en musikvideo och fann denna med Julian Cope och låten Trampolene.
Lite raspig i början men det ordnar till sig efter en stund.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem