Juliträffar i Skåne för bilintresserade. Bilder från första träffen

Forum / Klubbinformation / Träffar & andra aktiviteter / Juliträffar i Skåne för bilintresserade. Bilder från första träffen

  • Författare
    Inlägg
    • juli 16, 2002 kl. 08:05 #8722

      Tänkte bara flagga för de träffar för gammelbilsentusiaster som äger rum i Skåne. Det brukar komma en del Saabar men vi kan bli fler.

      Träffarna är på kvällstid.

      17 juli vid Magasinet i Smygehamn .

      24 juli vid Johannamuseet norr om Skurup.
      31 juli vid Magasinet i Smygehamn.
      7 aug vid Johannamuseét norr om Skurup.

      Fika finns på platserna och dessutom andra aktiviteter. Johannamuseét har ett antal unika bilar i sina samlingar.

      /B

      bengt@akesson-motorsport.se

        juli 17, 2002 kl. 21:44 #64835

        Första träffen genomförd med några Saabar på plats bland alla andra entusiaster.

        Bilder på sidan http://sonett.50g.com/pics3/smyge1_02.html

        /B

        bengt@akesson-motorsport.se

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.