julpyssel…….
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / julpyssel…….
- Detta ämne har 12 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2013-12-31 14:03 av
Dicst.
-
FörfattareInlägg
-
Vill bara meddela att tomten har hälsat på.
Han hade med sig paket från speedparts och maptun på ca:25 kilo samt ett avgassystem, så han kände sig väldigt ”lättad” när han reste vidare. :CE :CE :h :wrench
Däremot väntar jag på den j-la ”tomten” som inte skickar turbon jag köpte på blocket, han varken svarar på telefon eller mail och annonsen ligger fortfarande aktiv. Jag är väl lurad men det blir i alla fall polisanmälan på måndag :read :srydecember 21, 2013 kl. 12:43 #62013Surt, tyvärr finns det ju folk som specialiserat sig på att lägga ut bilder på grejer som kanske inte ens existerar och sedan ”säljer” dem om och om igen. :bh
96 V4 1975 ”Bollen”
Stötfångare lackade och klara med hyfsat resultat, några små rinningar på bakre som jag ska ta hand om vid nästa lackeringstillfälle :CE
Motorn isärplockad och inspekterad.
Kamaxel och balansaxelkedjans sträckare helt utfjädrade samt väldigt vacker kopparlyster på vissa lagerhalvor.
Annars såg det helt ut. :CH -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Denna bild skulle varit med…..