Kamdrev??

  • Författare
    Inlägg
    • oktober 2, 2008 kl. 16:35 #18746

      Har lite missljud i kamdreven på V4:an 🙁 , skulle behöva uppdateras med nya, men går det att få fatt i dessa satser längre?? :doh:
      Är det nån som vet!? :lecture:
      Antar att man får pynta multum i så fall om dom finns :crying:

        oktober 2, 2008 kl. 17:55 #128229

        Stefan här på forumet har kamdrevssatser, och även lösa delar (kamdrev,balansaxeldrev)

        saabdelar@telia.com

          oktober 3, 2008 kl. 11:49 #128263

          Kamdrevsats metall finns att tillgå.
          Har köpt en ny sats, 2200kr.
          /mats

            oktober 3, 2008 kl. 20:42 #128288

            Okey, det finns alltså att få tag i satser! :applause:
            Skönt att höra!! Jag slog en liten kik på Micro:s hemsida, där påstår dom att dom har kamdrevs-satser till V4!? Jag slog in mitt regnummer och fick till svar att det skulle finnas på hyllan 😮
            Verkar som undrens tid inte är förbi 😀

              oktober 3, 2008 kl. 21:17 #128289

              Micro har inga drev utan de köper från Gete i Stockholm som visst ska ha två satser kvar. Det var det dom hade för några år sen iallafall……..
              Micro har inget eget lager alls nuförtiden utan allt köps från APE aka Bildelsspecialisten och de listar en hel del saker till V4 som de inte haft på decennier, det kanske ser bra ut i katalogen vad vet jag.

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.