Klipp ur Teknikens Värld 26/71

Forum Övrigt SSR Klipp ur Teknikens Värld 26/71

• Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2007-10-07 17:45 av .
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    mats a
    Deltagare

Här kommer några klipp ur Teknikens Värld, nr 26 från 1971. Först några bekymrade läsarfrågor, införda under Rubriken ”Ventilen”. Nu infinner sig en samvetsfråga: När kontrollerade du genomluftningen senast?

" />

Sedan en artikel om Saabs fabrikssatsningar. OBS GM:s tävlingschefs kommentar mot slutet: ”Vi har inte samma resurser som Saab”. Bäva månde gudarna…

" />

mats a
    Deltagare

Jag gör något fel när inte bilden direktlänkar till geting.se. Men jag gör som jag alltid gjort. Du får klippa och klistra adressen till geting så ser du den högupplösta texten. :blush:

mclarin
    Deltagare

Byt ut url mot img och ta bort de yttersta img-taggarna.

mats a
    Deltagare

…och då händer vadå, sadu?

Bengt Åkesson
    Deltagare

[color:#CC0000]INGA MELLANSLAG I FILNAMN![/color] Då blir det knas i länkningen från Geting.

Här har jag modifierat lite i dina länkar, Mats. Kostar en kopp kaffe nästa gång på Bialitt.

/B

mats a
    Deltagare

… och en våffla. I väntan på det kanske jag kan bjuda på en facsimil ur ovanstående tidning med ett test av den nya III:an. Rubriken lyder ”Inte mycket till sportvagn men otroligt rolig att köra”. TV TEST! :hype: Vad sägs?

Krister K
    Deltagare

Har också scannat litegrann. Har länkat till dessa tidigare, men gör det igen om nån missat…
    Länk!

/Krister K

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng