Koppla in Clarion 880NP i 900i -88

Forum Modellspecifika forum OG900 Koppla in Clarion 880NP i 900i -88

Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-12-12 23:14.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

turbosaab
    Deltagare

Hej! Jag har fått tag i en Clarion 880NP som jag tyvärr inte kan koppla in i min 900. Den har kontakten som finns på bild 1 medan kontakten i bilen ser ut som på bild 2. Finns det någon adapter som passar mellan dem eller är jag helt körd?
    //Marcus

Bilagor:

reino
    Deltagare

Hmm.. I min nuvarande brukis så satt det en liknande sån där kontakt, inte som adapter till kablaget dock, utan inskarvad. Ska se om jag har den kvar nånstans. Troligen ligger den kvar hos svärmor 50 mil härifrån, men om jag kommer ihåg så kan jag kolla hur den ser ut under julhelgen.

turbosaab
    Deltagare

Hej! Du behöver inte kolla efter en adapter då jag fick tag i en som passade men tack endå.
    //Marcus

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng