Körklar 900 S

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes Körklar 900 S

• Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2019-04-04 12:52 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    harris70
    Deltagare

Söker en körklar 900S, då jag numera måste ha en sån att köra runt i. Ev kan en annan 900og med större motor vara av intresse om det är rätt bil så att säga.
    MVH Johan Harrström

saabchrille
    Deltagare

Hej.. Har du hittat någon 900s ännu?
    Jag har en -90 som är nybes och sista skatten betald sen är den skattefri.. En 5 dörrars är det och vit är den..
    Finns i Örebro.

mvh Christer

harris70
    Deltagare

OK låter intressant, hur är roststatus och skicket? Kan du skicka några bilder? Jag har nummer 0705551561. Vilken prisklass?
    /Johan

saabchrille
    Deltagare

Hej.
    Skicket är bra tycker jag.
    Jag har bytt dörrarna till fräscha som är utan rost.. Bytt vänster skärmkant fram. Fint gjort av en plåtguru. Behöver målas om.. jag hade tänkt gjort det inom kort.
    Fin invändigt även innertaket.
    Går kanon i motor o låda.. pigg värre.
    ca 21000 mil.
    Alufälgar med fräscha Michelin.
    Kan fota den inom kort.
    Hade tänkt sätta ut den på annons färdig för 15000 kr men jag kan gå ner ett par tusen om du tar den som den är.

Bilagor:
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng