Lacker? Forum / Övrigt / Allmänt / Lacker? Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2011-01-26 11:48 av janneh. Författare Inlägg janneh januari 25, 2011 kl. 11:27 #23411 Fanns det inte förr på hemsidan en förteckning över Saabs färger och vilka år de användes? Kan inte hitta detta. Är fö 1973 jag är intresserad av. Settings eimund januari 25, 2011 kl. 11:32 #167730 http://temp.saabklubben.nu/farger/farger.shtml Settings emul januari 25, 2011 kl. 11:46 #167732 Saabfakta -> Modellgemensamt -> Karossfärger Settings janneh januari 26, 2011 kl. 11:48 #167776 Kanon, tack! Den vita färgen på min 96:a är inte speciellt rolig, funderar på något roligare, kanske indisk gul eller veronagrön… 😎 Settings Författare Inlägg Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in