Lacker?

Forum / Övrigt / Allmänt / Lacker?

  • Författare
    Inlägg
    • januari 25, 2011 kl. 11:27 #23411

      Fanns det inte förr på hemsidan en förteckning över Saabs färger och vilka år de användes? Kan inte hitta detta. Är fö 1973 jag är intresserad av.

        januari 25, 2011 kl. 11:32 #167730

        http://temp.saabklubben.nu/farger/farger.shtml

          januari 25, 2011 kl. 11:46 #167732

          Saabfakta -> Modellgemensamt -> Karossfärger

            januari 26, 2011 kl. 11:48 #167776

            Kanon, tack! Den vita färgen på min 96:a är inte speciellt rolig, funderar på något roligare, kanske indisk gul eller veronagrön… 😎

          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.