Lamell 99/900

Forum Modellspecifika forum OG900 Lamell 99/900

Detta ämne innehåller 3 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2010-09-19 19:13.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

plyshbjorn
    Deltagare

Passar lamellerna till 99 även på 900? Håller på att byta koppling på min 900:a och har en ny lamell till 99:a liggandes, men den är någon centimeter större i diametern. 900:an är en 88:a med vanlig 8-ventilsmotor.

pelleturbo
    Deltagare

Lamellen måste passa både på tryckplattan och på lamell axeln!Är det en vanlig 900 ingen turbo?Jag har en koppling som ligger och tar plats i garaget kan kolla diameter mm på den!

plyshbjorn
    Deltagare

Det har löst sej. Jag har inhandlat en ny lamell som jag säkert vet passar. Tack iallafall!

parbring
    Deltagare

Lamell passar mellan dessa modeller så tillvida att det inte är någon turbo vi pratar om.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng