Men va i >:-[

Forum / Övrigt / Off Topic / Men va i >:-[

  • Författare
    Inlägg
    • mars 9, 2011 kl. 10:49 #23686

      Vårkänslor i Bimsan på väg till jobbet i morse och nu – snöstorm!! 5-7 cm har de hotat med. Jag VILL INTE skotta mer!! :crying:
      Enda roliga är att nu lär jag ligga och köra om alla moderna bilar på E20 igen. Framhjulsdrift, bra chassikonstruktion och 155-däck slår elektronikmonstrena på fingrarna varje gång! 😀

        mars 9, 2011 kl. 10:58 #170350

        Lika här, i morse var det lite mulet, och nu snöstorm, härligt.

          mars 9, 2011 kl. 11:49 #170353

          Mmm :/ men det verkar inte lägga sig i alla fall.

            mars 9, 2011 kl. 12:19 #170356

            här uppe har vi strålande sol o snöfritt på vägarna så jag ska ut och åka saab tt i dag blir bra det så spar man en psykologbesök

              mars 9, 2011 kl. 14:04 #170367
              Patrik Hermansson wrote:
              Mmm :/ men det verkar inte lägga sig i alla fall.

              Här är värsta kombon: Det har lagt sig OCH är blött :thumbdown:

            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.