Men va i >:-[
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2011-03-09 14:04 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Vårkänslor i Bimsan på väg till jobbet i morse och nu – snöstorm!! 5-7 cm har de hotat med. Jag VILL INTE skotta mer!! :crying:
Enda roliga är att nu lär jag ligga och köra om alla moderna bilar på E20 igen. Framhjulsdrift, bra chassikonstruktion och 155-däck slår elektronikmonstrena på fingrarna varje gång! 😀
här uppe har vi strålande sol o snöfritt på vägarna så jag ska ut och åka saab tt i dag blir bra det så spar man en psykologbesök
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem