Midnattsolsrallyt 2013

Forum / Övrigt / SSR / Midnattsolsrallyt 2013

  • Författare
    Inlägg
    • juli 20, 2013 kl. 20:31 #7575

      Grattis ni alla Saabekipage som kom i Mål på Midnattsolsrallyt 2013. :AP

      Bifogar några bilder på en del av ekipagen vid målgången i Karlstad:

      Hasse Alamoo och Peter Björlin: Saab 99 Turbo

      Jonas Lindvall och Amelie Bergh: Saab 99 Turbo

      Fredrik Ekendahl och Tommy Mattsson: Saab Sport

      Ragnar Glav och Katja Glav: Saab Monte Carlo

      Stefan Segerljung och Andreas Olsson: Saab Monte Carlo

      / Janne K.

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.