Någon som testat Soft bildelar?

Forum / Övrigt / Allmänt / Någon som testat Soft bildelar?

  • Författare
    Inlägg
    • april 15, 2011 kl. 11:19 #23889

      De hade annons i senaste Klassiker. Surfade in på deras hemsida för att se vad de har till vår 9000 och upptäckte till min förvåning att de har 30 produkter till 93-95-96 också! :racesmile: Bl.a. bromsdelar och servicegrejer som tänddelar.
      Har någon testat att beställa från dem?

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.