När får man…..
- Detta ämne har 17 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast 2013-12-28 21:53 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
I sammanhanget får man väl väga beloppet mot straffskalan. Tror inte någon vill krypa i buren för anstiftan till grov misshandel för den summan pengar. Alla förstår att du är förbannad, besviken och att det känns att bli av med en ganska ansenlig summa pengar. Men man ska nog inte trassla till det ytterligare…
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem