När får man…..

Forum / Övrigt / Allmänt / När får man…..

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • december 28, 2013 kl. 16:01 #62216

      Förmodligen inte….nog för jag är lite ”besviken” men, nä det blir nog inte bra.

        december 28, 2013 kl. 21:10 #62230

        I sammanhanget får man väl väga beloppet mot straffskalan. Tror inte någon vill krypa i buren för anstiftan till grov misshandel för den summan pengar. Alla förstår att du är förbannad, besviken och att det känns att bli av med en ganska ansenlig summa pengar. Men man ska nog inte trassla till det ytterligare…

          december 28, 2013 kl. 21:53 #62235

          Nä man ska nog inte det….

        Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.