Nu ska V4-grejerna väck! SÅLT!

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Nu ska V4-grejerna väck! SÅLT!

  • Författare
    Inlägg
    • juli 31, 2025 kl. 13:12 #522755

      Tänker sluta med V4 och säljer av pryttlar jag samlat under åren. I den här annonsen puffar jag särskilt för två reservmotorer, den ena med växellåda, fördelare, förgasare (Fomoco) och luftburk. Bägge motorerna går runt, och balansaxlarna känns tighta. Så mycket mer vet jag inte om dem.
      Finns även två lösa växellådor, varav den ena är isärplockad. Den oskruvade fungerar. Den har har dåligt men inte helkasst frihjul.
      Har även dörrar, huvar skärmar, axlar mm.
      Varsågod med skambud, jag tar inte illa upp. Det värsta du kan få är ett nej!😁
      Motorstativet är också till salu, btw.

      96 V4 1975 ”Bollen”

      • Detta ämne redigerades för 7 månader, 1 vecka sedan av Janne Hagnell.
        augusti 2, 2025 kl. 10:18 #522789

        Hej!

        Jag bjuder 2.500 kr för motorn med startmotor, förgasare och växellåda.

        Om den inte finns kvar bjuder jag 1.250 kr för den andra motorn.

        Hälsningar

        Bo Johannesson

        tel 070-5525 429

         

          september 7, 2025 kl. 17:41 #523467

          Om den finns kvar är jag sugen på motorn utan växellåda. Så jag bjuder väl 1300 :- då 🙂

          Har du till övers behöver jag även kylare och förgasare.

          /Martin

           

        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.