Nu ska V4-grejerna väck! SÅLT!
- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2025-09-07 17:41 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Nu ska V4-grejerna väck! SÅLT!
Tänker sluta med V4 och säljer av pryttlar jag samlat under åren. I den här annonsen puffar jag särskilt för två reservmotorer, den ena med växellåda, fördelare, förgasare (Fomoco) och luftburk. Bägge motorerna går runt, och balansaxlarna känns tighta. Så mycket mer vet jag inte om dem.
Finns även två lösa växellådor, varav den ena är isärplockad. Den oskruvade fungerar. Den har har dåligt men inte helkasst frihjul.
Har även dörrar, huvar skärmar, axlar mm.
Varsågod med skambud, jag tar inte illa upp. Det värsta du kan få är ett nej!😁
Motorstativet är också till salu, btw.
96 V4 1975 ”Bollen”
Hej!
Jag bjuder 2.500 kr för motorn med startmotor, förgasare och växellåda.
Om den inte finns kvar bjuder jag 1.250 kr för den andra motorn.
Hälsningar
Bo Johannesson
tel 070-5525 429
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem