Nytt plastglas till stereo 9-3 -08

Forum / Modellspecifika forum / NG9-3 / Nytt plastglas till stereo 9-3 -08

  • Författare
    Inlägg
    • juli 1, 2017 kl. 16:17 #432273

      Någon som vet om man kan få tag på ett nytt plastglas till stereon. Alltså, det övre lilla plastglaset. Känns som att man borde kunna hitta ett för ett par tjugolappar. Det är fruktansvärt repigt. Så pass repigt att man knappt ser något i riktigt ljusa sommardagar.

      Edit: Bifogade bilden är inte min egen.

      • Detta ämne redigerades för 8 år, 12 månader sedan av Elpres.
      • Detta ämne redigerades för 8 år, 12 månader sedan av Elpres.
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.