Nytt plastglas till stereo 9-3 -08
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2017-07-01 16:17 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / NG9-3 / Nytt plastglas till stereo 9-3 -08
Någon som vet om man kan få tag på ett nytt plastglas till stereon. Alltså, det övre lilla plastglaset. Känns som att man borde kunna hitta ett för ett par tjugolappar. Det är fruktansvärt repigt. Så pass repigt att man knappt ser något i riktigt ljusa sommardagar.
Edit: Bifogade bilden är inte min egen.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem