OG900 3D

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes OG900 3D

Detta ämne innehåller 1 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2016-08-29 15:42.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

antonn
    Deltagare

Är intresserad av en OG900 med 3-dörrars kaross som jag kan pyssla lite med i vinter. Jag letar efter en bil som har:
    *Minimalt med rost, bör vara väldigt fin i plåten
    *Minimalt med skönhetsfläckar utanpå (lackskador, rostfläckar, upprostade skärmkanter osv)
    *Helst MY88 och framåt, dock inget krav
    *Gärna taklucka, inte heller något krav men det är alltid trevligt

Vad det är för motor spelar inte någon större roll, den kan till och med saknas helt och hållet om det är så.
    Även mekaniska problem är inget större hinder men det är ett plus om bilen går att köra.
    Priset styrs av skick, ju mindre rost/defekter det är ju mer kan jag tänka mig att betala.

Skriv gärna om ni har något eller vet om något lämpligt objekt. Jag bor i Ljusdal, Gävleborg.
    Om bilen är körbar så spelar inte avståndet så stor roll men om den måste tas på vagn så är det bra om det inte är allt för långt bort.
    Information om bilen, i vilket skick den är i, eventuella defekter, färg, pris osv kan skickas till:
    E-post: anton.juhlen@ljusdal.se
    Tel: 073-0271708

• Detta ämne redigerades 12 månader sedan av .

antonn
    Deltagare

Är det verkligen så här snålt med og900 i tredörrarsutförande? 🙂
    Har inte fått ett enda förslag än!

• Det här svaret redigerades 11 månader, 3 veckor sedan av .
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng