Oj.. Blev en till! Denna gång en 900 turbo cabriolet
- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2013-07-08 20:36 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Oj.. Blev en till! Denna gång en 900 turbo cabriolet
Hejhopp!
Nu när sommaren äntligen har kommit så blev suget efter en cab stort! Hittade en 900 2,0 turbo automat från 95, bara några mil hemifrån och till ett bra pris. Åkte och kikade så blev det affär 😀 Riktigt nöjd med den och skönt att glida med under ifna sommarkvällar. 21 300 mil har den rullat
Faktiskt den första bilen jag har köpt som fungerade när jag hämtade den 😆 Svensksåld är den och i ett bra skick, fick med originalvinterdäcken ganska hårda efter 18 år.. Lite kul är också att bilen är exakt en månad äldre än mig 😉
Får se vad det blir för pyssel men service blev gjord direkt den kom hem! Lit bilder 🙂
Haha, Tack Mojje! :CH Nä jag har aldrig ägt en cab förut, märkt att jag nu har kommit till cabbträsket nu när jag har spenderat ca 300 mil bakom ratten sen jag köpte den för lite mera än en månad sen 😆
Tack Christian! Ingen aning om vad det är för fälgar, OXXO står det på dom iaf. Tycker också om dom men tyvärr har de häsat på truttoarkanten lite för många gånger 🙁
Har inte hänt så mycket med bilen, har mestadels kört den men lite pyssel har det blivit. Har lackat tröskplasten, lister och plasten nere på stötfångarna. Blev okej så länge, men ett 9-3 Aero pakret skulle inte sitta fel känner jag! Jaja… allt kostar ju också så får se vad det blir 🙂
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem