oljor trimmad V4

Forum / Modellspecifika forum / Sonett / oljor trimmad V4

  • Författare
    Inlägg
    • september 14, 2023 kl. 09:40 #510564

      Jag fortsätter bomba forum …:)

      Eftersom sonetten stått länge tänkte jag byta oljor i motor och växellåda. Det är en fabrikstrimmad 1.7L motor sedan leverans om jag fattat rätt.

      Vad borde man använda? Jag är livrädd för skrikande V4-lådor….:) Idag är den ganska tyst (jämförelsevis….)

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.