Orginal rep.plåt,

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Orginal rep.plåt,

  • Författare
    Inlägg
    • maj 15, 2005 kl. 18:07 #12621

      Tjoho!
      Var till den lokala skroten i Torsdags som jag brukar med jämna mellanrum. När jag kom in så såg jag två stycken väderbitna V4:or som jag gick fram och tittade lite närmare på. Den ena bilen var lastad med massa delar bla. plastskärmar, två fram och två bak, en motor och växellåda, nya bromsklossar, packningar till topplock mm. När jag kollade på hatthyllan så såg det väldigt intressant ut. Där låg två orginal rep.plåtar, nederkant till dörrar hö. och vä. sida. Och jag som har letat länge efter fina dörrar eller rep.plåtar och så hittar man det på skroten. Dessutom till ett väldigt överkomligt pris. Lite tur måtse man ha ibland . Plastskämarna lämnade jag däremot för dom var inte 100% hela. Men skulle det vara någon som är intresserad av dom skulle jag kanske kunna hjälpa till. Men det brådskar nog, dom går nog pressen till mötes relativt snart.

        april 27, 2006 kl. 11:49 #86811

        Är det kört med dessa plastskärmar nu? Jag är först och främst ute efter en vänster bakskärm till min 96:a från 79, men skulle också bli glad över en höger framskärm.

        /Olof

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.