Pike´s Peak Saab

Forum / Övrigt / SSR / Pike´s Peak Saab

Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
    • april 29, 2004 kl. 15:30 #82039

      Medlemmar i Saabklubben är inbjudna och inbjudan kommer i kväll.

      Citat:


      Ursprungligen postat av ake svantesson:
      pikes peak bilen går tydligen att se å höra i thn snart ..ev nästa helg åtrekommer med info eller om nån annan vet.



      http://www.saabturboclub.com/traffar/sdcc_dag/index.htm

    Visar 16 inlägg (av 16 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.