Pinsam fråga: 2 antenner?
- Detta ämne har 16 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast 2011-11-02 01:52 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Modellspecifika forum / OG900 / Pinsam fråga: 2 antenner?
Har också 2 antenner. Blev ett år inte genomsläppt av besiktningen för att jag inte hade en antenn påskruvad på taket!
Var inte annat än att åka till närmsta mack och köpa en antenn och tillbaka till besiktningen.
Såg ut som en radiobil med 1 meters antenn på taket och sen en likadan där bak.
Fattar inte vad den besiktningsmannen tänkte med.
@hln wrote:
Har också 2 antenner. Blev ett år inte genomsläppt av besiktningen för att jag inte hade en antenn påskruvad på taket!
Var inte annat än att åka till närmsta mack och köpa en antenn och tillbaka till besiktningen.Såg ut som en radiobil med 1 meters antenn på taket och sen en likadan där bak.
Fattar inte vad den besiktningsmannen tänkte med.
Troligtvis en nitisk besiktningsman som tyckte att man ju kan riva sej på den gängade delen om man typ blir påkörd eller nåt. Personligen anser jag att man har andra bekymmer i det läget än lite rivsår. 🙄
Men det torde väl gå under samma regel att man inte får ha vassa utstickande kanter på bilen, typ upprostade skärmkanter.
Trist för dej dock ändå. Kan tänka mej att det inte kändes som en nödvändig utgift direkt.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem