Race

Forum / Övrigt / SSR / Race

  • Författare
    Inlägg
    • april 4, 2002 kl. 01:04 #11457

      Någon som är intetrserad av street race i sommar i sthm???…. 2t only!!!

      /Soda

        april 5, 2002 kl. 19:01 #80391

        Självklart!!!!!!!!

        /Fredrik

          Anonym
          april 5, 2002 kl. 20:01 #80392

          Jajjamän!
          Ni kommer ala att krypa i stoftet av Edra rasade motorer. Den blå faran kommer likt Darth Wader att förgöra Er. Måttet på hästar i en 2T har sprängt nya gränser. Glöm allt vad portning, reedventiler, turbo mm heter. Vi pratar nya metoder, vi pratar om turbinhjul, vi pratar om Jet drift.

          SAABGARAGET RULES

          Oj nu sniffade jag nog lite på glöggen när jag skrev.

            Anonym
            april 5, 2002 kl. 22:12 #80393

            Hej Soda här fines 1st 2t idiot till som gillar att gasa till det rasa…
            när var Hur Micke B Lättast i år igen eller ?

              april 6, 2002 kl. 11:01 #80394

              Myket trevligt pojkar!
              Sommaren närmar sig och det ser ut som det kanske kan finnas ett litet intresse för att göra några varma kvällar i Stockholms natten trevliga.

                april 7, 2002 kl. 08:58 #80395

                Trots Micke B toklättningar så har han ännu inte lyckats med att vara värst!

                Det lär han inte bli iår heller! Eller hur Sonny?

                /Fredrik

              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.