Reläfråga og900

Forum Modellspecifika forum OG900 Reläfråga og900

• Detta ämne har 5 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2009-02-10 09:07 av .
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    john gt
    Deltagare

Hej har en 900 turbo årsmodel 1990. Var sitter fördröjningsrelät för innerbelysningen? Belysningen funkar inte när man öppnar dörren men när man använder knappen funkar det. Samma på samtliga fyra dörrar. Fladdrade lite innan det la av helt därför misstänker jag relät.

John.

Martin
    Deltagare

Hej John
    Kolla under baksätet/baksätesbalken och leta efter 8589319.

john gt
    Deltagare

Tack Martin jag såg att det fanns två reläer under baksätet mistänkte att det var ett av dem nu kan jag kolla vilket det är. Liten nyfiken fråga vad är det andra till för? Är inte så hemma på dom här moderna bilarna :confused:

Martin
    Deltagare

Hej
    Om det är 9512823 skall det vara till rutorna, annars vet jag inte.
    Visst är det mysigt att köra T16? :thumbup:

john gt
    Deltagare

Måste väl tyvärr erkänna att dom går bra 😉 Det är nog rutorna för den har elhissar.

John.

lej
    Deltagare

Hej,
    du kan ju kolla så inte omkopplarknappen är igensatt av smuts. Den sitter ju lite uppåtvänd och det lär ha samlats en del i den under årens lopp. Jag har en tendens i min -92:a att när man tänt innerbelysningen manuellt och slagit tillbaka till dörrmanöver så funkar det ofta inte förrän man vippat knappen ett antal gånger.

/Lennart

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng