Repsats till styrväxel – information
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2025-04-07 09:56 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Klubbinformation / Saabklubbens reservdelsförsäljning / Repsats till styrväxel – information
Som info, repsatsen för styrväxel saknar den övre hydraultätningen. Jag har den nyare styrväxeln från en 1990.
Den hydraultätning som behövs har dimensionerna: 19,8 x 39,7 x 6,35 mm
Jag köpte CORTECO 19018211B som tätning och det funkade bra.
Det andra problemet är plastbussningen, den är för tjock i godset så du kommer inte få ihop ventilen igen med den. Jag fick sätta tillbaka originalet.
Jag har inte jobbat på annat än pinjonghuset så jag kan inte säga om det är andra problem.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem