Reservdäck sökes og900 -85 längs E4 och söderut

Forum Övrigt Allmänt Reservdäck sökes og900 -85 längs E4 och söderut

Detta ämne innehåller 2 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2011-04-03 14:54.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

mattias e
    Deltagare

Står med punka/sprängt däck och väntat på domkraft. Finns tydligen inte på mackar längs vägen och inte fanns det en i bilen heller, bara en vev.

Till frågan, är det någon som har ett däck att sälja/skänka till en og900 längs vägen Norrköping och söderut längs E4 så ring på 0709-410658 så slipper jag köra de resterande 40 milen på nödhjulet. Lär stå minst en halvtimme till här innan domkraft anländer.

Hoppas att det löser sig för dig! Önskar att jag kunde hjälpa till men befinner mig i fel del av Sverige! Men ska lägga in en blänkare på fler forum om du vill!?

mattias e
    Deltagare

Nu är ett riktigt däck på plats och ytterliggare ett extra ligger i skuffen…

Tack så mycket Mattias Roswall..

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng