Reservdelsshopen?
- Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2012-10-30 19:19 av phermansson.
-
FörfattareInlägg
-
Hej!
Jag köpte i början av september en slavcylinder till min V4 genom klubbens reservdelsshop. Det visade sig att den inte passade då anslutningen för hydraulslangen var för stor. Då det finns två olika cylindrar i sortimentet skrev jag till order.saabklubben@hotmail.com och förklarade min situation och undrade ur vi bäst löser den. Efter två veckor fick jag ett intetsägande svar av nån som inte kunde svara utan skulle vidarebefordra frågan. En och en halv vecka senare frågar jag på nytt efter ett svar. Det går ytterligare 10 dagar innan jag får en fråga tillbaka gällande om jag fått svar på min fråga än, och det har jag ju inte. Man lovar att återkomma. Några dagar till går och jag skickar ett mail till där jag föreslår vad som borde vara självklart; skicka mig ett ex av den andra typen cylinder så jag får prova, och så skickar jag tillbaka den jag inte behöver sen och betalar i så fall mellanskillnaden. Nu har det gått ytterligare en vecka sen dess och totalt en och en halv månad sedan problemet uppstod.
Så nu undrar jag; Vad försiggår där borta? Läser man inte mailen? Har det hänt nåt? Är någon sjuk? Driftstörningar?
Jag vill också poängtera hur mycket jag beundrar er som faktiskt håller styr på den här shopen så att vi kan ha tillgång till ett bra reservdelssortiment till våra fina bilar, och som sköter detta på er fritid. All eloge till er, men kommunikationen när nåt blir fel är under all kritik.
Bästa hälsningar
Tom Hemréus
oktober 29, 2012 at 09:43 #48981Tyvärr saknas det folk i reservdelsverksamheten, och ärenden kan därför ta allt för lång tid.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.