Riktning av grill

Forum / Modellspecifika forum / 95/96 V4 / Riktning av grill

  • Författare
    Inlägg
    • februari 21, 2011 kl. 18:58 #23584

      Har en grillhalva till USA modellen som är skev.Vet ni någon som är duktig på rikta? MVH Kenneth G

        februari 21, 2011 kl. 19:10 #169381

        Jag hart riktat med en sån där bredkäftad bocktång och ett skruvstycke. Fast det är inte lätt.
        Min var även skev rakt över alla ribborna, precis som din ser ut att vara.
        Jag klämde den i skruvstycket mellan två träklotsar och pressade den rak genom att trycka från sidan. Så alla ribb rätades samtidigt. Helt perfekt blev det inte men betydligt bättre än från början.

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.