SAAB 9-3 2,0T 2001

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes SAAB 9-3 2,0T 2001

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2015-05-23 10:51.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

Bilen är en Norrlandsbil och har bara gått I Göteborg under 1 1/2 år. Det betyder ingen rost och ganska bra lack.
    Den är besiktigad till november just nu avställd. Motor/växellåda går bra. Allt utom A/C fungerar. Till och med el-antennen fungerar. Något litet pixelfel i SID:en. Den har dragkrok och fördraget el till x-ljus (de som finns på bilden har jag tagit bort då de var sönder.
    Ge mig ett bud men inga skambud, det är ju dock en fullt fungerande bil. Den har gått 32 500 mil.
    Jag har bytt länkarmar fram, växellåda, turbo samt för några veckor sen ett nytt batteri. Det finns bra vinterdäck på plåtisar som kan följa med om det blir en snabb och bra affär. Sommardäcken sitter på Alufälgar och är 70 %.

Ge mig ett bud då den måste bort ganska fort!!!!

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng