SAAB 9-3 Aero SS 2004
Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / SAAB 9-3 Aero SS 2004
- Detta ämne har 2 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2023-08-03 10:53 av
elidah.
-
FörfattareInlägg
-
Intressekoll
Jag kör Saab 9-3 Aero SS årsmodell -04 som är mycket fräsch. Men mätarställningen har passerat 24300 mil och jag känner att den inte längre borde användas som bruksbil. Det vore fint om någon som har utrymme och råd att bevara bilen bättre ville ta över den.
Aero med allt original utom avgasröret som är dubbelt istället för enkelt, inte trimmad eller rörd på annat vis utan har ordinarie 210 Hk från sin 2,0l dubbelfyra med högtrycksturbo.
Annars manuell växellåda, vit/beige helläder, stora ljudsystemet med sub, taklucka, backsensor, elstol förare, Aero 17′ fälgar.Servad på verkstad en gång per år, har behövt åtgärda lite smågrejer men inget större. Allt går som det ska, växellåda, turbo, etc. Dinitrolbehandlad framvagn och i övrigt väldigt lite till ingen rost. Jag har kört den sen ca 18000 mil 2019, nästan uteslutande landsvägskörning.
Lite småskavanker finns så klart, stolsvärmen fungerar inte varken på förar- eller passagerarsidan och centrallåset strular ibland med passagerardörren fram, men inget värre än så.
Hör av er vid intresse och lägg bud. Vore som sagt glad om det är någon entusiast som vill bevara den. Finns i Trollhättan.
Elias 0732326868
Jag lyckas inte bifoga bilder då de är för stora och inte går att komprimera till tillräckligt liten storlek. Bilen är glacierblå. Hör av er till 0732326868 eller elias.d@outlook.com så skickar jag bilder.
Elias
Lyckades lösa bilder.
Attachments:
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.