Saab 9-5 2.3t 250hk Aero 1998-2005

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes Saab 9-5 2.3t 250hk Aero 1998-2005

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-05-12 20:41.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Profilbild på Patrik
    Patrik
    Deltagare

Hallå,

Jag är ett Saab-fan från Polen och jag tittar överallt i Europa för en bra Saab 9-5 2.3t 250hk Aero. Jag föredrar kombi men jag kommer också att överväga en fin sedan.
    Vänligen meddela mig om du har en sådan bil till salu. Jag lovar att det kommer att ta hand om och det kommer att spendera de närmaste åren i goda händer.
    patrykgronowski at gmail .com

Tack och vänliga hälsningar!

Hello,

I am a Saab fan from Poland and I am looking everywhere in Europe for a nice Saab 9-5 2.3t 250hk Aero. I prefer kombi but I will also consider a nice sedan.
    Please let me know if you have such a car for sale. I promise it will be taken care of and it will spend next few years in good hands.
    patrykgronowski at gmail .com

Thank you and best regards!

• Detta ämne redigerades 3 minuter sedan av .
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng