Saab 9-5 SportCombi 2.0t BioPower Turbo, Automatisk 2007
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2026-07-30 15:09 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Saab 9-5 SportCombi 2.0t BioPower Turbo, Automatisk 2007
Säljer nu min kära Saab 9-5 SportCombi BioPower som jag har haft i drygt 15 år. Det känns tråkigt att sälja den, men jag hoppas att den kan hamna hos någon som uppskattar Saab och vill ge den många fler år på vägen.
Det här är inte en bil som har varit ett slit- och slängfordon, utan en bil jag har tagit hand om. Service enligt servicehandbok har följts. Olja och oljefilter har bytts regelbundet ungefär var 1 500–2 000 mil och tändkassett och tändstift byttes för cirka 2 år sedan.
Fakta:
Saab 9-5 SportCombi 2.0t BioPower Turbo
Modellår 2007
Automat
Linear-utrustning
Ca 19 600 mil
Går på både bensin och E85
Besiktigad tom. 2027-01-31
Fel: Verkstad har konstaterat att turbon är trasig. En ny turbo kostar 7 500 kr.
Övrigt:
Spricka i framrutan pga. stenskott.
Mindre rost och vissa lackskador finns, vilket är normalt för en bil i denna ålder.
Sommar och Vinterdäck finns.
Bilen finns i Botkyrka och vinterdäcken samt hatthyllan finns att hämta i Sollentuna.
Jag säljer helst bilen till någon som uppskattar Saab och vill ta hand om den vidare, snarare än att den bara blir ett billigt transportmedel eller exporteras.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem