Saab 900-I i gott skick sökes

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes Saab 900-I i gott skick sökes

• Detta ämne är tomt.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    paronhalva
    Deltagare

Hej!

Jag skulle vilja köpa en välbevarad, vacker och rostfri Saab 900 (fram till MY 1993), som endast ska köras på sommaren och – som min andra Saab – kommer väl tas hand om (inkl. varmgarage). Ett mycket bra, välskött tillstånd är viktigast för mig.

Toppen skulle det vara om Saaben har:

2/3 dörrar
      Turbo
      lädersäten (beige, grön, röd eller blå)

Krav:

mörkblå (ultramarin, nocturne, ambassador etc.) eller mörkgrön kaross
      i princip rostfri, helst inte rostlagad heller

Som budget har jag 10-50.000 i åtanke, beroende på skick och modell/utrustning.

Jag bor aktuellt i Berlin (Tyskland) men besöker ofta släktingar och vänner och har inga problem att resa långt norrut (Kiruna, Gävle etc.) för en välbevarad Saab (beroende på utvecklingen av pandemin).

Jag nås både här via ett personligt meddelande men även via e-post till jonasletarefterensaab@gmail.com.

Tack för all hjälp på förhand!

• Detta ämne redigerades för 1 minut sedan av . Anledning: Korrekt Epost-adress
    Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng