Saab 900 T16 -83 "testbil"

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 900 T16 -83 "testbil"

Detta ämne innehåller 3 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2016-05-22 14:09.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare

saabmicke
    Deltagare

Säljer efter mycket övervägande min 900 turbo T16 testbil från 1983.
    Bilen är en 4-dörrars bil lackad i 112 Skifferblå.
    Den är ett objekt men ett bra sådant. Inredningen är i beige lyxplysch men helt unik då den har ett mönster i sittdelarna.
    Jag säljer eftersom jag känner att jag inte kommer att hinna med och ser då hellre att den hamnar hos någon som kan och vill gå ”all-in”.
    Detta är en unik bil som är reggad med 175hk motorn men trots det fortfarande finns i registret.
    Elhissar, elspeglar, sollucka, AC etc etc…
    Har fler bilder till seriöst intresserad.
    Pris: 10.000,- eller högre bud!

Bilagor:

dudi
    Deltagare

Hi saabmicke, please let me know if the car is still for sale. Many thanks! Have a nice day, Pawel

saabmicke
    Deltagare

Hi Pawel! The car is still available.
    Some more pictures here: http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=172619&album=59052

Please let me know if its of interest to you.
    Brgds
    Mikael

dudi
    Deltagare

Hi Mikael! Many thanks for your reply. Yes, I’m interested. Please tell me more about all ”bad points” of the car (rust, damages, etc.). Many thanks! Greetings, Pawel

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng