Saab 900 turbo -79

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes Saab 900 turbo -79

• Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2015-08-22 12:38 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Mats Segerup
    Deltagare

Hej
    Barnen har blivit så stora att man skulle kunna få några timmar i garaget ett par kvällar i veckan..

Jag har tidigare haft en uppsjö av Saabar och skulle vilja hitta något bra objekt att helrenovera.

Jag letar efter
    1a prio Saab 900 turbo 3d från 1979.
    2a prio dito fast 1980

Sedan har jag alltid tyckt om 900 aero av alla årsmodeller.

Se vet ni någon som har eller om ni har själva och funderar på att sälja lägg ett PM eller mail till mig med lite info.

Vi håller på att bygga hus och det kommer stå klart i slutet av september så jag är ute lite tidigt kanske..

Mvh Mats Segerup
    Helsingborg

mankis
    Deltagare

Hej. Jag har en 81:a 3d turbo till salu. 15000 mil taklucka, elspeglar, nya trx däck. Endast sommarkörd av oss. Saaben finns i Klippan Mvh Magnus 070 5450668

Mats Segerup
    Deltagare

Hej
    Tack för ditt svar.
    Jag letar dock efter en turbo med den gamla B motorn. Jag har en kollega som också letar och som söker lite bredare. Jag kan tipsa honom och i så fall återkomma till dig.
    mvh Mats

e larsson
    Deltagare

Har du sett den svarta 900 turbo -79:an på blocket?

Den är svart med röd klädsel och verkar ha varit ägd av Björn Borg.

Kanske kan va nåt?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng