SAAB 9000 CSE 2,3T200A MY 1997 *SÅLD

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes SAAB 9000 CSE 2,3T200A MY 1997 *SÅLD

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2016-01-18 11:07.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

Thomas Nygren
    Deltagare

A50 i bra bruksskick, 22500 mil. Ytrost på bagageluckans nederkant samt på tanklocket. Sedvanlig A50 utrustning samt 9000 audiosystem med cd-spelare, demonterbar dragkrok. Vinterdäck ingår (Michelin X-ice North) och monteras vid seriöst intresse. Super aerofälgarna med Michelin energy saver plus ingår givetvis också i köpet. Kommer även levereras nybesiktigad eftersom den är inne i sin besiktningsperiod.
    Du kommer bli femte ägaren, första och andra var en och samma brukare, tredje ägaren en god vän till mig hade bilen i ett halvår och jag köpte bilen 2006.
    Samtliga bilder tagna 2015 08 29.
    lars-thomas79@telia.com alt. 070-2574346. Flera bilden kan mailas.
    Pris, 15000kr.
    Önskan är att den ej ska gå som bruksbil, men det bestämmer ju inte jag.

• Detta ämne redigerades 2 år sedan av .
    Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng