Saab 900c 1987 8270 mil SÅLD

Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Saab 900c 1987 8270 mil SÅLD

Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Saab 900c 1987 8270 mil SÅLD

  • Författare
    Inlägg
    • augusti 14, 2016 at 13:11 #401200

      Hej!
      Då jag känner att denna bil inte förtjänar att vara min förstabil/ungdomsräser så skulle jag vilja sälja bilen jag köpte av min föredetta grannes dödsbo, då jag hade suktat efter denna i flera år. Men så fick jag en insikt att jag tycker att denna bil är alldeles för fin för att brukas av en gasglad 18-åring.
      Bilen i fråga är en Saab 900c årsmodell 1987 tillverkad 1986. Bilen har gått ca 8270 mil. Varav jag har kört ca 20. Den äldre damen som hade den innan mig köpte bilen när den bara var något år gammal, sedan dess har den stått i hennes garage året om när den inte har använts. Och de senaste 15 åren har den inte varit vinterkörd och de senaste 10 åren har bilen gått under 500 mil. Varenda papper som någonsin skrivits om bilen sedan hon köpte den följer med vid köp, även en hel del små tillbehör såsom två nästan kompletta små “lådor” med säkringar och ett läderfodral med verktyg.
      Bilen har lite kosmetiska fel, varav något skav i lacken som är lite sisådär ifyllt, stötfångaren i fram är lite skavd. Och så är det ett litet rostangrepp i ett bakre hjulhus. Annars ser den nästan ny ut. Oanvända vinterdäck följer med och fyra nästan färdigslipade alu-fälgar.
      Jag hade nog tänkt mig en 20000:- för bilen men om ni vill lägga ett bud eller har några frågor når ni mig på:
      puttelilliedahl@gmail.com
      0708844168
      Jag ser nu att de bilder jag försökte lägga upp var fel filformat, länkar därför till några bilder här: http://www.garaget.org/?car=394274

    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.