Saab 900i "trubbnos" med navkapslar

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 900i "trubbnos" med navkapslar

• Detta ämne har 1 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2017-01-05 15:31 av .
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    cljo
    Deltagare

Saab 900i 1986

Svart, 3-d combicoupé. 28 300 mil. 5-växlad, taklucka, ej servo. Nybesiktigad utan anmärkning. Olja och filter bytt, nytt helljusrelä. Drag, motorvärmare, kupévärmare. Kassettbandspelare. Jag har brukskört den i femsex år men de flesta vintrar har den fått stå. Låtit rostlaga ett stötdämparfäste bak. Kvitton, protokoll och körjournal finns. Tidvis omskriven i tidningen Klassiker, medföljer förstås.

Rost i dörrbottnar, skärmkanter och lite i bakluckans nederkant. Skulle svara extremt bra på en grundlig lackpolering. Helt slut innertak. Solblekt och trött inredning. Landets läbbigaste hatthylla. Sprucken instrumentpanel och ful handskfackslucka.
    Hundra procent intakt Saabdoft i kupén.
    Stela däck. Instrumentpanelsbelysningen fungerar ej och den vill ha en ny spolarpump.
    Trygg utstrålning. En bil att tycka om. Den allra mest gynnsamma kombinationen av kulör, kaross och stålhjul (med navkapsel!) Ovanlig.
    4 900 kr eller bud. Prova claes.johansson@klassiker.nu (men jag håller mig rätt mycket borta från mejlen under julhelgerna) eller: 08-736 1246 eller skicka PM. Bilen finns i centrala Stockholm.

P.S Jag har en finkalibrerad radar för folkraceåkare och deras bulvaner och eventuella bulvaners bulvaner. D.S

Mvh

Claes Johansson, Klassiker

small900i-1
    small900i-6
    small900i-2
    small900i-3
    small900i-4
    small900i-12
    small900i-9
    small900i-10
    small900i-5
    small900i-7
    small900i-13jpg
    small900i-8

• Detta ämne redigerades för 3 år, 1 månad sedan av .
    • Detta ämne redigerades för 3 år, 1 månad sedan av . Anledning: Infogade bilderna ordentligt i inlägget. /Webbmaster
    Bilagor:
    cljo
    Deltagare

Nu är min Saab 900 såld.
    Vänligen plocka bort annonsen.

Mvh

Claes Johansson

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng