Saab 900S -95 säljes

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 900S -95 säljes

• Detta ämne är tomt.
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Jens Tornblad
    Deltagare

Jag säljer för dödsbos räkning en 900S 2.0 -95. Den tillhörde min far som köpte den ny. Bilen har stått i 5-6 år i en carport och är ett trailerfall. Vi har inte provstartat den men den gick när den ställdes av. Den har gått 13500mil och serviceboken är stämplad upp till runt 11-12000mil. Det finns rost på de vanliga ställena i karossen och när den ställdes var bromsrör och främre hjullager tvåor på besiktningen. Bilen har rostfritt avgassystem men är i övrigt låg-specad med endast airbag på högersidan. Det finns tyvärr musskador på inredningen men överlag ser den förhållandevis bra ut invändigt.

Bilen står i närheten av Kristinehamn. Priset är 1500kr men har du en 1.7-motor till 96/Sonett III så är jag öppen för en diskussion.

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng