SAAB 900S med AC & Dragkrok mm

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes SAAB 900S med AC & Dragkrok mm

• Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2019-05-02 14:34 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    SAAB älskare.
    Deltagare

Hej

Jag provar att lägga ut här på klubben också. Jag söker SAAB 900/900S med AC och dragkrok alla modeller från 88-93. Jag är ute efter bilar som både är besiktade och obesiktade, huvudsaken är att dom är någorlunda kompletta. Vill du avyttra, sälja eller bilar som är på väg till skroten. Tveka inte att höra av dig, skicka PM eller ring mig. Jag kan hämta bilen i hela landet.

Har även en länk till min köpes annons på blocket: https://www.blocket.se/stockholm/Sokes_SAAB_900S_OG_88_93_med_AC_och_dragkrok_80968537.htm?ma=1

Hälsningar/SAAB nörd
    0707-916945

SAAB älskare.
    Deltagare

Tack vare min annons så har jag lyckats köpa en SAAB 900I 1989 med dragkrok! Här kommer en bild på den. Bilen är besiktad och skattad och mycket bra maskinellt och invändigt.

Men jag letar fortfarande efter en SAAB 900S med AC och dragkrok. Tveka inte att höra av er om ni har en till salu.

Bilagor:
    harris70
    Deltagare

Jag har en som har både AC (ej i bruk), krok, elhissar, elspeglar, c-lås som måste gå vidare. Imorse fick den ett rejält missljud i ventilregionen, annars har den alltid gått väldigt bra. Muggig kaross men allt går att svetsa. står i Uppsala.
    /Johan

SAAB älskare.
    Deltagare

Jag har en som har både AC (ej i bruk), krok, elhissar, elspeglar, c-lås som måste gå vidare. Imorse fick den ett rejält missljud i ventilregionen, annars har den alltid gått väldigt bra. Muggig kaross men allt går att svetsa. står i Uppsala. /Johan

Hej Johan, har du kvar bilen? Loggar inte in så ofta på klubbens sida längre. såg ditt meddelande idag? H/Viren

harris70
    Deltagare

Såld till en lokal förmåga

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng