SAAB 900S med AC & Dragkrok mm
- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2019-05-02 14:34 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Bilar, köpes / SAAB 900S med AC & Dragkrok mm
Hej
Jag provar att lägga ut här på klubben också. Jag söker SAAB 900/900S med AC och dragkrok alla modeller från 88-93. Jag är ute efter bilar som både är besiktade och obesiktade, huvudsaken är att dom är någorlunda kompletta. Vill du avyttra, sälja eller bilar som är på väg till skroten. Tveka inte att höra av dig, skicka PM eller ring mig. Jag kan hämta bilen i hela landet.
Har även en länk till min köpes annons på blocket: https://www.blocket.se/stockholm/Sokes_SAAB_900S_OG_88_93_med_AC_och_dragkrok_80968537.htm?ma=1
Hälsningar/SAAB nörd
0707-916945
Tack vare min annons så har jag lyckats köpa en SAAB 900I 1989 med dragkrok! Här kommer en bild på den. Bilen är besiktad och skattad och mycket bra maskinellt och invändigt.
Men jag letar fortfarande efter en SAAB 900S med AC och dragkrok. Tveka inte att höra av er om ni har en till salu.
Jag har en som har både AC (ej i bruk), krok, elhissar, elspeglar, c-lås som måste gå vidare. Imorse fick den ett rejält missljud i ventilregionen, annars har den alltid gått väldigt bra. Muggig kaross men allt går att svetsa. står i Uppsala. /Johan
Hej Johan, har du kvar bilen? Loggar inte in så ofta på klubbens sida längre. såg ditt meddelande idag? H/Viren
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem