SAAB 95 1974 Indisk Gul

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes SAAB 95 1974 Indisk Gul

Detta ämne innehåller 0 svar, har 1 deltagare, och uppdaterades senast av 2018-07-11 19:10.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

Hej
    Nya projekt pockar på uppmärksamhet och pengar så jag har beslutat sälja min älskade V4:a!
    Jag berättar gärna mer per telefon för den seriöst intresserade men jag tar med det viktigaste här:
    Bes u.a i december 2017. Hade innan dess stått i ca15 år.
    Jag är 4:e ägare
    1:a ägare 1974-1990 i Kiruna (man född 1927)
    Sedan några år i Östersund.
    Papper på detta finns.
    Troligen ca 17000mil.
    Jag har gjort i ordning och bytt mycket på den.
    Allmänt i bra skick med mycket fin kaross, men inte felfri
    Fin inredning, hål i baksätes dyna men hel originalklädsel medföljer.
    Slutade ladda i förra veckan och har inte kollat men antingen ladd relä eller generator är det ju som måste bytas/renoveras.
    Går bra men en viss ryckighet har jag inte kunnat lösa vad det är. (magerryck?)
    Har tänkt sälja den som den står med fotbollsfälgar med nya Vredesteindäck, takräcke, m-värmare med kupeuttag brytarlöst tändsystem och fungerande bakluckelås!.
    Prissätter den till vad jag själv tycker är ett attraktivt pris på 25000kr då jag vill ha smidig och krångelfri affär.
    Bilen finns i norduppland och är avställd just nu men går ju naturligtvis att ställa på och köra med ett fullladdat batteri! (medföljer)
    Är inte jätte road av att fota varenda detalj och skicka till alla bildsamlare så kom gärna och titta själv.
    Ring dagtid på 0706447733
    vänliga hälsningar
    Anders

Bilagor:
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.