Saab 96 1962 I mycket fint skick

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 96 1962 I mycket fint skick

• Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2017-10-13 11:14 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Hej
    Efter lite våndor har jag bestämt mig för att sätta ut min pärla till försäljning.
    Som sagt en 62:a kortnos i väldigt fint renoverat skick. Äldre renovering (inte av mig) ca 20 år sedan. Har hållit sig väl. Känner till ägare sedan 2004. Jag har haft den i 2 år och kört ett par hundra mil utan problem. Bes sommar 2016 och i och med det troligen besiktad för all framtid! Körd väldigt lite sedan 2001 vilket framgår av bes.protokoll.
    Troligt miltal är ca 12700 man jag kan tyvärr inte styrka detta, skicket får tala för sig själv.
    Bilen startar snällt, går fint och känns mycket stabil och skrammelfri. Finns spår av några mindre lagningar men denna vagn har troligen aldrig varit dålig. Golv m.m. ser mycket fint ut under mattor. Fin inredning.
    Originalskick förutom radialdäck, huvudströmbrytare och brandsläckare
    En eller ett par mindre anmärkningar kan göras, t.ex. litet hål i gummimatta där man har ”gashälen”.
    Över huvud taget en bil som är klar att köras, putsas och njutas och möjligen i detaljer förbättras!
    Bilen kan ses och provköras i helgen.
    Finns i norduppland ca 1 timme från Uppsala.
    Jag önskar en första kontakt via min privata mail (inte via forumet) där du anger namn och telefonnummer så kommer jag att ringa upp i den ordning intresse kommer in.
    Önskar en smidig och krångelfri affär därför annonserar jag endast hör på forumet, avstår Blocket.
    Tror inte att någon kan bli besviken på denna lilla pärla, först till kvarn……..
    Höstpris: 68000kr
    Vänliga hälsningar
    Anders Löfström
    Östhammar
    lofstrom64@gmail.com

Bilagor:

Hej
    Är bilen såld och en fråga ang. Priset
    Jag har 50000 att spendera
    Köper den direkt om d funkar för dej
    bjorn.dahl1@icloud.com
    Mvh Björn

Hej alla glada intressenter som hört av sig!
    Tack för ert intresse!
    Bilen såldes idag och hamnar hos en mycket bra ny ägare där den kommer att få bra omvårdnad och köras en hel del vilket den behöver.
    Nu ska jag sätta fart på min V4 95:a.
    Tack och hej.
    Anders

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng