Saab 96 v4 -73
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Saab 96 v4 -73
Säljes pga sjukdom… Jag har inte haft bilen mer än nån månad men hälsan sätter tyvärr stopp för ännu ett projekt.
Bilen är lagad under, frisk i skuffen. Jag har 2 extra framskärmar, varav en i plast. En frisk högerdörr finns också. Skaplig inredning med nåt hål. Bilen går bra, inga konstigheter, tjurig när den är kall men jag har kört den varje dag utan problem. Sportratt och usafront. Det sitter ett 2″ system och en weber 32/36 på. Besiktigad tom 221130. Det tråkigaste är den spräckta rutan som måste bytas innan besiktningen. Bilen står i Kalmar. Pris 22000:-?
Hälsningar
Crister
cristerjborg@gmail.com
0723063155
Crister Borg, Öland
Saab 96
Tittade under idag och det är hål i tröskellådan… 🙁 Höger handbromsvajjer är av och det skramlar i den trumman, bromsarna bak behöver väl bytas då…
Priset justeras därför till 20′. Då står bilen på riktigt fina däck.
Crister Borg, Öland
Saab 96
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem