Saab 99 1,85 liter

Forum Modellspecifika forum 90/99 Saab 99 1,85 liter

• Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast 2004-08-02 09:28 av .
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    peter hansen
    Deltagare

Hej!

En kompis till mig håller på med en gammal 99:a med 1,85 liters motor. Då han inte varken pratar eller skriver svenskar ställar jag frågan:

Någon som har topplockspackning och pinnbultar liggandes? Delarna betalas enl. överenskommelse, så klart.

mvh.

Peter Hansen

roger forssen
    Deltagare

Hej
    När jag höll på med min 1,7 lit motor så köpte jag pinnbultar av Per Arne Nordin Tel 026/169129.
    Han kanske har kvar och eventuellt packningar också.

Hälsningar
    Roger Forssén i Norrköping

peter hansen
    Deltagare

Tyvärr inga bultar hittade, någon annan som har? Eller som vet var man kan köpa?

stefan
    Deltagare

Jag kan hjälpa dig att ta från england om du fortfarande behöver. De torde väl vara samma som Triumph motorn antar jag eller är det nåt ändrat på saaben?
    / Stefan

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng