Saab 99 1,85 Renoveringsobjekt/reservdelsbil (SÅLD)
- Detta ämne har 6 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2019-01-10 22:17 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Saab 99 1,85 Renoveringsobjekt/reservdelsbil (SÅLD)
Hej!
Bilen är rollermålad, så lacken är inte den vackraste. Dock är karossen i ett mycket gott skick då den har klarat sig väldigt bra från rost. Plåten är dessutom rak och fin och inga bulor eller andra skador finns.
Inredningen är i original men lite halvtaskig.
Motorn är spräckt, den behöver troligen bytas.
å bilen varit på väg att bli ombygd till folkracebil fattas vissa saker, såsom stötfångare fram och bak, torkare och torkarmotorn är bortplockat, handbromsspaken är bortplockad, i huven har man satt en hasp och monterat bort det vanliga huvlåset m.m.
Då jag tyvärr inte har varken tid eller kunskap att göra bilen rättvisa vill jag nu kolla om någon vill överta den. Då jag hoppas på att den kommer att komma i bra händer är bilen gratis mot avhämtning, den står i Almunge utanför Uppsala. Hör gärna av er om intresse finns.
Kul att du vill ha bilen! Hur ser det ut i helgen för dig? jag har tid både lördag och söndag vid mitt på dagen.
Med vänlig hälsning Robin
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem