Saab 99 1,85 Renoveringsobjekt/reservdelsbil (SÅLD)

Forum Sälj/Köp Bilar, säljes Saab 99 1,85 Renoveringsobjekt/reservdelsbil (SÅLD)

Detta ämne innehåller 6 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av 2019-01-10 22:17.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare

robin
    Deltagare

Hej!

Bilen är rollermålad, så lacken är inte den vackraste. Dock är karossen i ett mycket gott skick då den har klarat sig väldigt bra från rost. Plåten är dessutom rak och fin och inga bulor eller andra skador finns.
    Inredningen är i original men lite halvtaskig.
    Motorn är spräckt, den behöver troligen bytas.
    å bilen varit på väg att bli ombygd till folkracebil fattas vissa saker, såsom stötfångare fram och bak, torkare och torkarmotorn är bortplockat, handbromsspaken är bortplockad, i huven har man satt en hasp och monterat bort det vanliga huvlåset m.m.

Då jag tyvärr inte har varken tid eller kunskap att göra bilen rättvisa vill jag nu kolla om någon vill överta den. Då jag hoppas på att den kommer att komma i bra händer är bilen gratis mot avhämtning, den står i Almunge utanför Uppsala. Hör gärna av er om intresse finns.

• Detta ämne redigerades 12 minuter sedan av .
    • Detta ämne redigerades 10 minuter sedan av . Anledning: Ändrat då bilen är såld
    Bilagor:

samuraj
    Deltagare

Hej
    Har du 99an kvar?

robin
    Deltagare

Hej!

Ja, bilen finns fortfarande kvar.

samuraj
    Deltagare

Ja bor i Rasbo och kan hämta den i morgon om du har tid.
    /Tomas

robin
    Deltagare

Kul att du vill ha bilen! Hur ser det ut i helgen för dig? jag har tid både lördag och söndag vid mitt på dagen.

Med vänlig hälsning Robin

samuraj
    Deltagare

Ja det blir bra det. Lördag. Har du ngt nummer. Mitt nr är 0706709481

robin
    Deltagare

Utmärkt, mitt är 0704496688.

Med vänlig hälsning Robin

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.