[Bil hittad] SAAB 99 (1972-1979) Köpes

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes [Bil hittad] SAAB 99 (1972-1979) Köpes

• Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 2018-05-11 22:52 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Oscar L
    Deltagare

Tjena gott folk!

Som rubriken lyder så söker jag en 70-tals 99:a, Årsmodell 72-79. B-motorn med enkelförgasare. Är endast ute efter Sedan-karossen 2 eller 4 dörrar och endast manuell låda.
    Bilen kommer ENDAST köras på sommaren och jag kommer ta hand om bilen på bästa sätt utefter mina förutsättningar. Har hållit på med Veteranbilar tidigare så jag vet vad jag ger mig in på 🙂
    Är inte så kräsen med bilen utseendemässigt men har lite krav såklart:
    – Besiktigad, (gärna) påställd och fullt körbar är ett måste!
    – Absolut ingen rosthög men flerfärgad, matt, patinerad etc helt ok.
    – Lättare renoveringsbehov eller småfix/rost etc helt ok.
    – Inredningen bör vara i fint/skapligt skick och gärna så mycket original som möjligt. Hängande/borttaget innertak helt ok.
    – Så komplett som möjligt. Behöver ej vara 100% original dock.

Min prisidé är runt 15-20 000kr mer beroende på skick såklart. Dock max 25 000kr!
    Jag bor i Alvesta, Kronoberg/Småland och vill helst inte korsa land och rike. Kan ta mig utan problem till Skåne, Blekinge, Kalmar, Halland, Jönköping och eventuellt Göteborg.

Är väldigt intresserad så skicka gärna ett mail till: osclin1996@gmail.com så svarar jag så snart som möjligt.

Väl mött och ha en fin dag!

Oscar. L

• Detta ämne redigerades för 1 år, 8 månader sedan av .
    mankis
    Deltagare

Hej. Kanske en 80:a GL marmorvit i bra originalskick? Inte mycket att göra innan bes.

Bilagor:
    Oscar L
    Deltagare

Hej!

Nej dessvärre inte. Srry 🙁

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.