Saab 99 och 900 dörrar

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Saab 99 och 900 dörrar

Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Saab 99 och 900 dörrar

  • Författare
    Inlägg
    • januari 29, 2017 at 16:18 #425994

      Hej!
      Har en del dörrar i fint skick att sälja:

      2-dörrars:
      – Höger + vänster, blåmetallic, till synes helt rostfria, men finns något brunt ställe under den nedre gummilisten, inget som syns om man inte tittar på dörren underifrån dock. Har skavanker efter att huven tryckts mot dörrens framkant, se bilder. 1000 kr /st eller båda för 1700 kr.

      – Höger sida, svart, helt rostfri, bara att hänga dit även på finbilen. 1500 kr

      – Båda sidor, hörapparatsfärgade, någon utvändig buckla på förardörren, samt mindre rost i nerkant/insida på passagerardörren. Annars riktigt fina. 300 kr /st.

      – Två uppsättningar, båda sidor, vita och mörkblåa. Dessa föra dörrar har mindre rost i nerkant på insidan, och lite småskavanker, men inte hål någonstans. Bättre än många andra, och klart renoveringsbara. Passar bra till en bruksbil alternativt behöver renoveras. 200 kr /st

      4-dörrars:
      – Höger + vänster framdörr, svarta, rostfria, 400 kr /st.
      – Blå förardörr, rostfri, 400 kr.
      – Svart höger framdörr, rostfri och sådär riktigt blank och fin, bara att hänga på en finbil, 500 kr.

      Nås via mail: pedera@telia.com
      Telefon: 070-5455068
      Delarna finns strax utanför Örebro.
      /Peder Andersen

      • Detta ämne redigerades för 7 år, 3 månader sedan av Peder Andersen.
      • Detta ämne redigerades för 7 år, 3 månader sedan av Peder Andersen.
        februari 16, 2017 at 10:29 #426878

        2-dörrars:
        – Höger + vänster, blåmetallic, till synes helt rostfria, men finns något brunt ställe under den nedre gummilisten, inget som syns om man inte tittar på dörren underifrån dock. Har skavanker efter att huven tryckts mot dörrens framkant, se bilder. 1000 kr /st eller båda för 1700 kr.

        Jag köper gärna dessa 2 dörrar, bjuder 1500 för dom om man får med minst en nyckel till dörrlåset !
        Ett tillägg, om de passar på min 73 saab 2 dörrars (vilket jag tror de gör)

      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.