Saab og900 -89
- Detta ämne är tomt.
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Bilar, säljes / Saab og900 -89
Hej..
Har en saab og900 -89 8v som jag inte hinner med, vit 15-16 tusen mil, obes var inne o bes fick några 2:or fixat alla utom bromljuset, sen låste sig nyckeln, så den går inte att få ur,innertaket är uppnålat, o sen är det lite mögel i bilen,går riktigt bra i motor och låda, o är pigg, en helg i garaget så har man en fin brukis, bilder kan mailas, 5000kr el bud.
Hallå Jocke!
Skrivit till dig i meddelanden men det kanske inte syns. Jag är intresserad av bilen, men har mitt garage i norduppland och dålig tillgång till biltransport. Därför undrar jag var i landet du är och om du bedömer att den är körbar från där du är? (Obs, inget jag håller emot dig ifall den skulle braka halvvägs :).
Ha det! 🙂
Du har PM
Bilar:
2x og900: 1x og900 T16 LUX 1984 45000 mil (sommarbil/finbil nr 1), 1x og900s 1990 (till salu)
Ng9-5 Aero BioPower XWD 2011, Mackan steg 3 ca 340-350 hk(bruksbil sommarhalvåret)
Ng9-3 Aero Nevs 2014 1500 aldrig vinterkörd mil (sommar/finbil nr 2)
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem