SAAB OG900 T16 Aero eller vanlig 3 Dörrars

Forum Sälj/Köp Bilar, köpes SAAB OG900 T16 Aero eller vanlig 3 Dörrars

Detta ämne innehåller 2 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av 2017-04-17 14:32.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Jonatan
    Deltagare

Hej allihopa.
    Jag letar efter en SAAB OG900 T16 Aero alternativt en fin vanlig 3 dörrars OG900. Jag vill helst inte att den skall ha gått för långt utan max 20000mil ungefär (ge och ta lite) och budgeten är nånstans i häraden av 30000sek. Även detta kan variera lite beroende på bil och skick. Bor i GBG men kan förflytta mig ganska bra runt om så spelar inte så stor roll vart den finns.
    Om ni har en bil som ni vill bli av med eller känner någon så hör gärna av er till min mail, är ganska dålig på att svara i telefon .
    jonatan.nilsson29@gmail.com
    Ha det gött!
    // Jonatan Nilsson

fullback
    Deltagare

Hejsan
    Har dåligt samvete samt gammal olja i växellädorna. Vad rekommenderas idag för olja i lådorna till 900 turbo, 87 – 81.
    Pratades tidigare om motorolja, men är lite tveksam, speciellt för den som inte används på vintern.

Tacksam för svar,
    Ken Nilsson

saabuffe
    Deltagare

har en OG 900ems-83 19000 mil renoverad finns i Eskilstuna är dålig på data,om intresse finns vg ring,0706695804 saabuffe

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng