Saab OG900 T16 cab – 90
- Detta ämne har 20 svar, 9 deltagare, och uppdaterades senast 2016-05-29 20:13 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab OG900 T16 cab – 90
Jag har fått tag på turbo-emblem till sidorna på huven som skall monteras. Någon som kan hjälpa mig med avstånden till hörn och kanter på huven så emblemen hamnar rätt…?
Tack på förhand!
Någon som vet var man kan få tag på nya/begagnade kontakter enligt bilden? Ska byta den omslutande skyddsdamasken och antar att det enklaste är att fimpa kablarna, trä över damaskerna och sen ansluta nya kontakter…. ?? Behöver 5 kontakter.
Tack på förhand!
Mvh/ Daniel, medlem 6983
Nu är motorn redigt tvättad, damaskerna till stiftkontakterna och vacuumslangarna är bytta!
Ser riktigt fint ut! Men om jag var du skulle jag investera i ett nytt expansionskärl, höjer verkligen intrycket med ett som inte är blekt och gult!
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem