Saab parts/ Saab dele
- Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast 2015-03-28 08:49 av .
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Forum / Sälj/Köp / Delar, säljes / Saab parts/ Saab dele
I have the largest storage in Denmark of new and used Saab parts from the year 1959 to 2006. I would like to sell in large quantities. I would like to take Saab cars in working condition, a house, a farm and (soldatertorp), or other nice things in trade. If you have something for trade, I will give the half of the items value in Money and the rest in Saab parts.
Innebär att innehållet endast är tillgängligt för medlemmarBli medlem